פסיכיאטריה חדשה: הפרעות בתפקוד המיני כראש נזק ושלל עצות טובות - עו"ד עדנה שקל

פסיכיאטריה חדשה: על הפרעות בתפקוד המיני כראש נזק ושלל עצות טובות – עו”ד עדנה שקל מארחת את ד”ר צחי בן ציון

במשדר מטעם ועדת פסיכיאטריה פסיכולוגיה ומשפט של מחוז תל אביב – לשכת עורכי הדין, אירחה עו”ד עדנה שקל, יו”ר הוועדה, את ד”ר צחי בן ציון, רופא, פסיכיאטר וסקסולוג, מומחה לבריאות נפשית ולבריאות מינית.

ד”ר יצחק (צחי) בן ציון משמש כפסיכיאטר הראשי של מחוז דרום של שירותי בריאות כללית וכמנהל המרפאה לבריאות מינית במרכז הרפואי האוניברסיטאי “סורוקה”. עו”ד עדנה שקל ציינה, כי בעיתון הארץ נכתב שהוא סטנדאפיסט מקצועי והופעת הסטנדאפ שלו משובחת ושמו הולך לפניו כמי שרותם בהצלחה רבה את ההומור לפתרון בעיות פסיכיאטריות וסקסולוגיות.

במרכז התכנית עמדה הרצאתו המחכימה של ד”ר צחי בן ציון בנושא הפרעות בתפקוד המיני כראש נזק, ולאחריה השמיע עצות מאלפות לטובת הבריאות הנפשית והבריאות המינית, גם בהתחשב בימי הקורונה. הפן המשפטי הובא בשם עו”ד רונית שאולי ברנאי, מומחית בדיני נזיקין המכהנת גם כחברת ועדת פסיכיאטריה פסיכולוגיה ומשפט.

לסיכום המשדר הדגיש ד”ר צחי בן ציון את המסרים הבאים: תפקוד מיני הוא עניין חשוב; אם יש בעיות בתפקוד המיני רצוי שעוה”ד יברר זאת מול הלקוחות כי הדבר עשוי להשליך על קביעת נכותם והיכולת לתקן ולשפר מחדש את איכות חייהם; אם יש בעיה בתפקוד המיני – כדאי לפנות לטיפול כי בעיות בתפקוד המיני ניתנות לטיפול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות